Skip to main content

Bezpapierové účtovníctvo umožní vašej spoločnosti fungovať na plné obrátky aj v čase korona-krízy, keď je fyzický prístup účtovníka k účtovným podkladom obmedzený alebo znemožnený. Bezpapierové účtovníctvo však ponúka množstvo ďalších výhod. Na bezplatnom webinári vám ukážeme hlavné výhody a predstavíme pokročilú funkcionalitu systému BMD, v ktorom našim klientom účtovníctvo vedieme.

Čo získate účasťou na tomto bezplatnom webinári?

  • Dozviete sa ako môžeme spracovať vaše účtovníctvo na diaľku
  • Zistíte, že doklady k nám nemusíte doručovať fyzicky, ale môžete ich nahrať do vášho účtovníctva odkiaľkoľvek a kedykoľvek. To oceníte hlavne v časoch povinných home office režimov
  • Uvidíte ako jednoducho vďaka bezpapierovému účtovníctvu zvýšite svoju efektivitu
  • Odteraz budete vedieť o nástroji vďaka ktorému sa už nikdy nestratí ani jediný doklad
  • Budete vedieť ako jednoducho ukončiť nekonečné spory o tom kto komu dokument dal, alebo nedal
  • Ukážeme vám ako jednoducho môžete získať moderné a profesionálne vedené účtovníctvo, kde znížime chybovosť pri procesoch až o 90%

1. blok: Výhody bezpapierového účtovníctva

Spolupráca na diaľku

  • nahrávanie dokladov priamo do účtovníctva
  • vedenie účtovníctva nie je spomalené alebo zastavené krízovými opatreniami (home office a pod.)
  • bez fyzického kontaktu a administratívy pri odovzdávaní dokumentov

Vysoká efektivita spolupráce

  • už nestratíte ani jednu faktúru, bloček alebo iný doklad
  • všetky účtovné záznamy so skenmi dokladov na základe ktorých sa účtovalo
  • doklady sú digitalizované a uložené v poradí, v ktorom sú účtované

Elektronický archív

  • k účtovným dokladom môžu byť pripojené aj iné dokumenty (kúpne zmluvy, dodatky atď.)
  • okamžitý prístup k dokumentom v účtovníctve odkiaľkoľvek a kdekoľvek
  • bločky už nevyblednú – sú bezpečne uložené v digitálnej podobe

Vyššia pridaná hodnota

  • zodpovedný prístup k životnému prostrediu – šetríme lesy
  • dokonalý prehľad o stave hospodárenia spoločnosti
  • lepšia orientácia a vyhľadávanie dokumentov
  • možnosť generovať prevodné príkazy priamo z portálu
  • vysoká automatizácia procesov
  • možnosť skenovať a ukladať bločky priamo do účtovníctva cez smartfón

2. blok: Praktické ukážky

Marcel Murani

Marcel Muráni, daňový poradca

  • Prihlásenie do portálu
  • Nahratie faktúry do systému
  • Vygenerovanie prevodného príkazu
  • Vyhodnotenie reportov
  • Naskenovanie a nahratie dokladu cez smarfón

3. blok: Otázky a odpovede

  • Priestor na vaše otázky

Váš konzultant: Marcel Muráni, daňový poradca
Termín: 19.11.2020 o 10:00
Trvanie: 45 min.
Jazyk: slovenčina
Cena: bezplatný vstup pre registrovaných účastníkov

Registrácia: Vyplňte všetky povinné údaje vo formulári nižšie. Na váš email pošleme pozvánku s odkazom na webinár. Do poznámky môžete uviesť vaše otázky, alebo oblasti ktoré vás zaujímajú.