Bezpapierové účtovníctvo umožní vašej spoločnosti fungovať na plné obrátky aj v čase korona-krízy, keď je fyzický prístup účtovníka k účtovným podkladom obmedzený alebo znemožnený. Bezpapierové účtovníctvo však ponúka množstvo ďalších výhod. Na bezplatnom webinári vám ukážeme hlavné výhody a predstavíme pokročilú funkcionalitu systému BMD, v ktorom našim klientom účtovníctvo vedieme.
Čo získate účasťou na tomto bezplatnom webinári?
- Dozviete sa ako môžeme spracovať vaše účtovníctvo na diaľku
- Zistíte, že doklady k nám nemusíte doručovať fyzicky, ale môžete ich nahrať do vášho účtovníctva odkiaľkoľvek a kedykoľvek. To oceníte hlavne v časoch povinných home office režimov
- Uvidíte ako jednoducho vďaka bezpapierovému účtovníctvu zvýšite svoju efektivitu
- Odteraz budete vedieť o nástroji vďaka ktorému sa už nikdy nestratí ani jediný doklad
- Budete vedieť ako jednoducho ukončiť nekonečné spory o tom kto komu dokument dal, alebo nedal
- Ukážeme vám ako jednoducho môžete získať moderné a profesionálne vedené účtovníctvo, kde znížime chybovosť pri procesoch až o 90%
1. blok: Výhody bezpapierového účtovníctva
Spolupráca na diaľku
- nahrávanie dokladov priamo do účtovníctva
- vedenie účtovníctva nie je spomalené alebo zastavené krízovými opatreniami (home office a pod.)
- bez fyzického kontaktu a administratívy pri odovzdávaní dokumentov
Vysoká efektivita spolupráce
- už nestratíte ani jednu faktúru, bloček alebo iný doklad
- všetky účtovné záznamy so skenmi dokladov na základe ktorých sa účtovalo
- doklady sú digitalizované a uložené v poradí, v ktorom sú účtované
Elektronický archív
- k účtovným dokladom môžu byť pripojené aj iné dokumenty (kúpne zmluvy, dodatky atď.)
- okamžitý prístup k dokumentom v účtovníctve odkiaľkoľvek a kdekoľvek
- bločky už nevyblednú – sú bezpečne uložené v digitálnej podobe
Vyššia pridaná hodnota
- zodpovedný prístup k životnému prostrediu – šetríme lesy
- dokonalý prehľad o stave hospodárenia spoločnosti
- lepšia orientácia a vyhľadávanie dokumentov
- možnosť generovať prevodné príkazy priamo z portálu
- vysoká automatizácia procesov
- možnosť skenovať a ukladať bločky priamo do účtovníctva cez smartfón
2. blok: Praktické ukážky
- Prihlásenie do portálu
- Nahratie faktúry do systému
- Vygenerovanie prevodného príkazu
- Vyhodnotenie reportov
- Naskenovanie a nahratie dokladu cez smarfón
3. blok: Otázky a odpovede
- Priestor na vaše otázky
Váš konzultant: Marcel Muráni, daňový poradca
Termín: 19.11.2020 o 10:00
Trvanie: 45 min.
Jazyk: slovenčina
Cena: bezplatný vstup pre registrovaných účastníkov
Registrácia: Vyplňte všetky povinné údaje vo formulári nižšie. Na váš email pošleme pozvánku s odkazom na webinár. Do poznámky môžete uviesť vaše otázky, alebo oblasti ktoré vás zaujímajú.